fredag

har precis kommit hem. har vart med sanna, nathalie och wictoria hos sanna
träffade jennifer en liten stund också, trevliigt det! :)
efter vi träffat jennifer så gick vi hem till sanna en liten stund sen blev jag hungrig och käkade pizza på roma. fiiiifaaan va gött de va med pizza vill jag lova!

nu gör jag ingenting, jag har jättetråkigt istället.
kanske lägger mig tidigt idag?
är sjukt trött och sugen på att kolla på en film, men kollar jag på en film så somnar jag på en gång.

och imorgon bär det av mot lägenheten fr lite spackling och tapetsering förhoppningsvis! :)

nej nu ska jag gå och kolla om det finns något snaskigt att tugga på!
pusssshej


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback