flying high

efter att ha vart överallt och ingenstan så är jag hemma igen! :)
vi åkte först till hedemora och åt, sen åkte vi till horndal.
sen åkte vi hem till mig för att kolla upp några hemsökta platser i avesta. hittade ingenting typ så vi åkte en vända runt stan, och nu är jag som sagt hemma igen. :)

ska nog hoppa ner i sängen nu och kolla på lite o.c för jag är dötrött!
vi får se om jag somnar eller inte, om jag inte gör det lär jag nog blogga en gång till innan jag somnar :)
antingen hörs vi senare eller så säger vi godnatt! :)


söt bild på mig och wictoria från julfesten


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback