####

blev att vara där inne e liten stund bara.
nu ska jag dunka lite musik, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon bra film. inatt blir det inte o.c, nu blir de verkligen en film. men vilken vet jag inte än, får se om jag hittar någon bra!:)
men vi hörs imorgon om jag hinner, om jag inte gör det så kommer jag åka in till stan och vara med mickis, malin, norea och kajsa, vet inte vad vi ska göra, men jag lovade timothy att jag skulle komma och kika till honom nere på qltan eftersom att han ska lana där tills på torsdag :)

men iallafall, godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback