dag 8, ett ögonblick

hmmm nu fick jag något att tänka på!

men ett ögonblick som var väldigt upplevelsefull för mig var nog när jag, danniella och erik drog till globen för cirka 3 år sen (?) och gick på beyoncé's konsert. det var min första konsert och den var skitkul! det mindre roliga var att jag var kissnödig hela konserten och gick inte på toa förns efter.. höll mig från 19.30 till 23.30. snacka om att det var skönt att kissa efter det asså!
men iallafall tillbaks till ämnet.. det var verkligen en upplevelse, ett ögonblick.
på den tiden var beyoncé min idol, och jag blev så glad att jag skulle få gå på hennes konsert i sällskap av min syster och kusin som också var helt besatt av beyoncé!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback