dag 2, min första kärlek

ja, min första kärlek det var länge sen vill jag lova!

jag gick på dagis och på min avdelning gick en jättesöt (som jag tyckte var då) kille som hette philip.
jag blev kär i philip direkt och sprang efter honom vart han än gick!
men jag kände på mig att han inte gillade mig som jag gillade honom, för han tyckte om min kompis rania.
en dag när jag kom till dagis så såg jag philip i kuddrummet och kikade in, och då såg jag att han var där med rania.
asså hahaha va länge sen det här är!
men iallafall, jag och philip blev aldrig ihop, jag minns inte varför, kan de ha vart för att han inte tyckte om mig? ;)

i dagens länge känner jag inte philip alls, jag vet inte ens om han bor kvar i södertälje, det gör han väl säkert.
ja min första kärlek var inte så märkvärdig men iallafall, den var kul!



kanske var det röda hatten som fick philip att backa? ;)
HAHAHAHAHAH


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback