call pon dem

Dagens humör: glad och rastlös
Dagens mående: bra
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: rosa mjukisdress, bh, rosor, tjockisstrumpor
Dagens personer: nalle! :D
Dagens planer: städa lite
Dagens vill ha: en chiuhahua!
Dagens fundering: "vad ska jag ha på mig imorgon?"
Dagens beroende: min säng
Dagens tråkigaste: att jag inte har gjort någonting typ
Dagens längtan: imorgon!
Dagens superlängtan: imorgon!
Dagens tidning: at
Dagens låt: chezidek - call pon dem



kolla på de små bebisarna!!! ge mig! ;(


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback