viva la diva

är hemma hos idaälskling och hon ligger och sover, jag sitter vid datorn och ikkar runt på facebook och kolar på the city, men nu är det reklam :)
nalle kommer hit en stund om ett tag, sen kanske vi drar till stan, men bara kanske :)

jag hade asnice igår, vi åkte ner på stan, drog en holululu med svag sås och sen drog jag upp till joel och myste med honom. :)
sen drog jag ner på stan igen och var med massa nördssssss.runt 9 tog jag och bästavän bussen till fors och ar med matte och anna i typ 5 minuter sen drog vi hem och slööööa.

nu börjar brooke knows best, byye!



she's the best in my world <3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback