tävling!


jag är med i en tävling på fokis blogg.
där man ska gå in på www.phoenixtshirt.com och välja ut vilka 3 plagg man och skiriva en kommentar i hennes blogg att man i med i tävlingen och skiriva en kommentar på hennes blogg att du är med! :)
jag valde dom här t-shirtarna för att den passar in på mig så bra. jag är oftast sen till de saker jag ska på, så jag tänkte "om jag finner den här så kanske alla bara tycker att det är en kul grej" och super mario är en riktigt cool kille, och superman är helgrym!
hoppas jag vinner dom här nu då!:D

och lycka till till er alla som också deltar i tävlingen!
:love:


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback