shit happens

när vi ar i stan så träffade jag bästaalexz och ida.
pratade med dom i någon minut sen åkte vi igen.

efter som att jag har sån hosta och förkylning så får jag inte hitta på något med mina vänner imorgon, men det skulle jag inte få iallafall.....
men jag har bestämt mig för att smita hemmifrån ;)
mmmyeees,kommer inte gå så bra dock, men får hoppas på det bästa!
blir ingen skola imorgon heller, bajsbajsbajs...
jag behöver verkligen vara i skolan dom här sista veckorna som är kvar och göra alla rester jag har kvar annars kan 8an sluta illa för mig, och det vill jag inte :(

men nu blir det film och sova.
godnatt alla söta!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback