:@

hej alla söta :)
just nu så har jag precis kommit in från grannen, vi har grillat och ätit god mat ;)
(och ja, jag är hemma från min söta pojkvän).

funderar på att åka tillbaks dit ikväll om jag har skjuts, och det hoppad jag på för jag har absolut ingenting att göra!!!!! :@
jag är arg, jätte arg, mega arg!
jag vill inte sitta hemma på ett underbart soligt lov och vara barnvakt åt min lillebror, det är inte min grej precis.
och jag vill absolut inte bara sitta hemma bara för att mina föräldrar vill det, vad jag vill då, räknas inte det?
det kan det inte göra, för när jag vill göra något som jag vill, då måste jag sitta hemma och int göra ett piss!
jag blir så ARG!
och på fredag ska jag åka till pappa också, det vill jag inte heller, när jag har ett lov där jag ÄNTILIGEN kan umgås med mina vänner, för på helgerna hinner jag ju inte det.
det här suger!
nu ska jag gå runt hörnet och deppa... :)

ha det så bra!
kisses!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback