7k

orkade inte blogga någonting igår, ser ut sim att det inte blir någon bloggning idag heller :(
JAG, MY POLVI, HATAR ATT VARA SJUK NÖR JAG INTE VILL!:(:D

ligger just nu och bara kollar på tv och drar i mig nässpray och äter halstabletter, inte kul kan jag lova!
jag har ont i huudet, hosta, ont i halsen och feber... kan det bli roligare? svar:NEJ!:(

jag måste bli frisk tills imorgon iallafall!
blir lite valborgsfest med alla kompisar och älskling i sommarstugan :D
feting kul!

nej nu ska jag krya mig satt jag blir frisk tills imorgon då.
ha det så bra så hörs vi!
kissies!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback