world´s greatest

jag har varit jätteduktig idag!
jag har städat mitt rum, tvättat mina kläder, tömt ur vita byrån litelitelite grann
och packat ner lite kläder :)
en aplåd till mig!:D
nu är jag otroligt trött,
ska snart hoppa ner under täcket.
målat naglarna har jag hunnit gjort också. hihihihi
och nu....nu vill jag ha helg!
blir att sova hos beebis på lördag.
men nu ska jag sova innan jag somnar med tangentbordet i famnen.
sov så gott alla så hörs vo säkert en sväng imorgon!

puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER
malin

Hej hej

kika gärna in på min blogg och anmäl dig till månadens blogg :)

Kramar!

2009-09-17 11:05:09
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback