15 dagar kvar


 



förlåt för att jag vart lite off dom här dagarna, men jag ska försöka bättre mig :)!
har ine haft så mycket tid att skriva, för jag hatr kommit hem runt 6 och packat lite
sen har jag helt enkelt glömt bort bloggen där emellan.
men....nu är det bara 15 dagar kvar på mitt utegångsförbud och tills vi flyttar!:D
och imorgon drar jag och ida till södertälje. fett med naajs.
men jag kommer sak´na min oscar huuur mycket som helst! buhu :'(
men jag får träffa han igen på måndag, men de e typ evigheter tills dess (n)
jaja, inödig fakta!
nu ska jag packa, sen hoppa in i duschenfå fina ben, ansiktsmask & bara mysa till en film.

puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback