man in the mirror

godmorgon kära  läsare :)

som sagt, jag var ju hos farfar igår, åt middag och så vidare,
det var väl nice, har inte träffat han & ingrid på ett bra dag, typ förra julen sist?
aja jag träffar dom inte ofta iallafall.
men vi kom hem undefär vid halv 12 på natten.
så då blev det film sen så somnade jag framför tvn.

just nu sitter jag här, lyssnar lite på mj, och så.
runt 6 tiden går tåget hem, sen är jag hemma runt 19.
men nu tror jag att det finns internet hemma iallafall. hoppas på det så
ska jag bli mer aktiv här på bloggen än vad jag har vart den sista tiden.
men ni får ha det så bra så hörs vi.

puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback