jag saknar min persson

här ligger jag och lyysnar på musik.
nyss kommit hem från stan från at ha vart med persson, ida, oscar & maliin.
skit mysig dag har jag haft iallafall!
nu saknar jag persson IGEN, herregud, jag kan inte vara utan människan i 1 minut ens..
imorgon kommer han nog hit om han hinner & har tid och myser med mig, då blir jag glad! :)
nu ska jag nog hänga upp tvätten och lägga mig under täckat och titta på en film OCH smsa med perssonbby! :*
om han svarar såklart, han skulle på fest hos cattis idag ingen, haha
jaja,
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback