JAG<3SVERIGE

jag somnade sjukt tidigt igår kväll måste jag säga... det var väldirgt länge sen jag somnade  vid 12.
jag hade ju inte sovit nånting på tisdagsnatten. varför sova om man ändå ska upp klockan 3?
men jag sov lite på vägen till båten och  på båten.
på båten var den en städare som börja prata med mig.
först började han prata som man pratar i somalia sen så såg han att jag inte förstog så han bytte till engelska
och så fråga han om jag pratade ryska, tyska, franska, eller som man pratar här (i finland). sen så frågade han vart jag kom ifån och jag svarade sverige, då så stack han, hahahah, vadå gillar du inte svenskar herr städare?
jag hade tänkt mig att lägga in bilder från min resa men eftersom att jag glömt usb-sladden hemma så får vi ta det nån dag när jag är hemma.
nu tänker jag lägga min & kolla på film och sova.
imorgon kommer ida!

puss&nypistjärten! :*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback