i'm a cow...girl

bjuder stenhårt på bilden;)



just nu sitter jag hemma hos min pappa, min bror ligger och kollar på film & pappa
är ute med lite kompisar & leker ung, hehe ;)
imorgon ska vi ut och shoppa & käka på resturangen liksom.
sen blir det hemgång på söndag som vanligt.
funderar på att lägga mig och kolla på new moon, eller
ska jag vänta tills imorgon kväll och se den på bio?
tror det blir ikväll för liksom tänk om man blir kissnödig eller något,
då kan man liksom pausa om man e hemma, det kan man ju inte på bio,
så det finns en fördel, hoho!:D
nej nu orkar inte mina ögon hålla sig uppe länge till.
vi hörs och ses imorgon.
puss godnatt:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback