bad hairday

blev stan en sbäng efter skolan med mickis, vi gick till telia och när hände mkt kan man säga...
skulle omformatera mickis mobil, men skiten misslyckades typ 17 gånger? hahahah
sen så fick hon låna en tillsut, sen kom det här smset från 123 fram och gubben läste upp det

-123 dina inställningar....åt helvete med dina inställningar!
-hahahahahahaahhaah :'''D

det var jättekul tyckte jag och mickis iallafall (a'

imorgon så är det alv dag, slutar 11.30  så då blir det antagligen till ådal eller ner på stan,
vi får helt enkelt vänta & se. :)
jag glömde ju min plattång i badhuset i måndags så jag tänker inte sova inatt för då får jag lockigt hår & det vill jag
absolut inte, då kommer jag få knasiga blickar hihih


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback