'en godis påse kostar fan 37kr?!'

igår blev det sthlm med danniélla, héléne,lena michael & kusiner.
inköp blev en klänning från monki för 37kr. 'en godispåse kostar fan 37kr?!'
tänkte jag när jag såg den. den va såååå skön och med ett par snygga klackar
blir den sååååå snygg på mig säkert <) hihihihi
men jag hade iallafall sjukt trevvligt igår, de måste jag säga. bara att jag var sjukt trött där i slutet.
btw! de va värsta draget nere vid kungsträgårnden igårkväll så jag ser fram emot tills på lördag!
gud så kul vi ska ha!
imorgon så bir jag tvungen att gå upp runt 8 för tåget går troligen runt 11.45 nån gång.
och idag. idag vaknade jag upp i hélénes soffa av att pappa skulle komma och fika
så jag fick gå och lägga mig i hennes säng så jag fick sova längre.sen så väckte pappa mig runt halv 12
så jag åt frukost sen gick vi hem till pappa.
så nu nyss typ så var vi bort och käka pizza & köpte lite chips & dipp som jag ska mummsa mig med ikväll(y'
jag skulle vilja skriva hur mycket som helst men jag har ingenting att skrica om!:o
får väl se om de kommer något till kvällen/natten.

puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback