min rumpa är blöt

fest igår hos ted.
jag hade skit kul måste jag säga er!
har inte haft så jävla kul på aaaasslänge :''D
'jag e blöd på rumpan'
'ja det är du älskling,men din rumpa är skön'
'nej säger jag, min rumpa är blöt'
'den e skön'
'den e blöt!'
'jajaja, nu går vi in'
jag hade gungat på en gunga när de spöregna och sen så ramla jag ner på gräset, inte konstigt att jag blir blöt :''D
min dag idag har jahg bara segat, sovit typ hela tiden enda sen ida drog, hah
imorgon ska jag nog försöka ta mig in till stan till mina underbarlingar :D
men nu ska jag kolla på film,
höreees!
puss&nypistjärten!:*        btw, bilder kommer!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback