(k'

väldigt dålig uppdatering dom senaste dagarna, jag ber om ursäkt.
i fredags vart det diggiloo med mickis, linnéa & malin, musiken var kass annars
hade jag kul.
på lördagen så åkte jag och ida till sthlm för att kolla på the voice.
där på kvällen så kom älsklingen, ted, oscar,cattis & debbie och sa hej typ.
sen så åkte vi  hem på söndagen. så på natten där på söndagen så kom dom ut till
mig för älsklingen ville träffa mig. och då så sprang oscar och så ramla han och bröt handen.
så igår följde jag med till falun och var där med älsklingen & oscar och hans mamma
sen så kom ted, debbie och akke och hämta oss. så jag kom hem runt 11 tiden.
men jag hade en så jävla bra dag med älsklingen.
du e så jävla underbar älskling,jag älskar dig!<3
idag kanske han kommer hit om han har skjuts hem sen  och myser med mig (a'
jo de var väl de...
puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback