här ska det stå en rubrik

hej sötiisar!:*
älskling är snart på väg hit så då blir det film & mys.
värstavärsta hääärliigt!:D
och på måndag börjar helvetet igen, värsta sad det är!
vårt schema är kasst, skit kasst, KASSAST!
det ska inte bli kul alls, usch! :(
fast det blir mycket bus nu, jag, mickis, linn, jonna, linnéa, malin & linnéa, jävla massa bus!
tycker synd om alla lärare redan, speciellt elefanten! :D waaabaaab
asså jag hatar henne, enda sen hon tog min mobil, och jag kalla henne hora, shiiiit :'''D
det här året ska jag iallafall försäka skärpa mig med pluggandet som jag vill bli nånting i framtiden.
förra året kan man ju säga att det inte var mitt år, HAHA
okej, vi gör så här...
från och med på måndag ska jag vara klassens ängel och sköta mig och göra det som läraren säger att man ska göra
önska mig lycka till alla?!:D
jag tror att jag verkligen behöver det hehe.
jag har tänkt på en sak, om jag ska börja med dagens outfit, hiss&diss och sånt, vad tycker ni?
ja ni får väl säga vad ni tycker så får vi se vad som händer framöver!:)

puss&nypistjären!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback