....

ibland förstår jag mig inte på killar.
dom säger 'jag älskar dig gumman, du & jag föralltid'
nu har jag lärt mig att itne tro på det ordet..föralltid in my ass!
jag blir alltid sårad tillslut.
pallar inte det här mer.
när man är som lyckligast med någon så ska den alltid komma
med 'jag har förlorat känslorna för dig' och så rasar allt ihop!
vissa har inte ens en anledning till varför, man kan väl inte bara
tappa känslorna bara sådär poff?
och sen dagen efter så är den på g med någon annan?
snälla, tänk inte bara på er själva, tänk på den som nyss blivit sårad
och fått sitt hjärta krossat!
jag mår inte så bra för detta har just hänt mig,
men jag har lärt mg en läxa. 'tro aldrig på ett föralltid' för det finns
inget som heter föralltid!
mitt hjärta är i tusentals bitar, men jag stärker upp det för varje dag som går.
orkar inte bli sårad, men en vacker dag så kommer det hända igen.
men då har jag lärt mig nånting iallafall.











dagens outfit.




tjocktröja-stadium
linne-gina
mjukisar-lagbyxor från fors


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback