svar på frågorna!

Norea om FRÅGESTUND:
Dags för 1000 frågor ;D
1. Vad är dte bästa hos Micke? :D
2. När blev ni tillsammans ? :)
3. Hur blev ni tillsammans ? :D
4.vad vill du bli när du blir stor?
5. Vad ville du bli när du var liten?
6.Vad är ditt favorit program? :3
7.Vad gör du helst en varm sommar dag/kväll? :)
8.Vilkenn årstid är din favorit årstid?
9.Vilken är din favorit manliga skådis? (artis och skådespelare)
10.vilken är din favorit kvnnliga skådis ? (artist och skådespelare)
11.Vilket är ditt favorit plagg i din garderob?
12.vems garderob önskar du att du hade? (lady gagas, keshas , bob marleys?)
13.Vilka fler tatueringar skulle du vilja ha ?
14.Tror du Micke är "the one"? :3
15.Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
16.vad tycker du är så roligt med att blogga?
17. Tycker du det är jobbigt att jag skriver så många frågor ? :D
18. vad är din dröm kropp (visa gärna i bild)
19.Om du kunde byta liv med vem du ville för en dag skulle du göra det?
20. (sista frågan) Vilket är det bästa ögonblicket i dit , Romantiska liv, kompis liv och skol liv ? :D

hhihihih mååånga frågor :*


1. det bästa hos micke är att han är superduper snäll och verkligen bryr sig om sin familj och sina vänner :)
2. jag och micke blev tillsammans 29 april 2010
3. ja, vi tänkte "vad skulle jag göra om han/hon blev tillsammans med någon annan? hur skulle jag reagera?" sen så satte vi oss ner och prata sen bestämmde vi oss :) haha lite roligt!
4. jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir "stor".
5. när jag var lite ville jag bli frisör, klippte och färgade håret på mina barbiédockor hela tiden! :)
6. mitt favortitprogram är lätt sons of anarchy! :)
7. en varm sommardag/kväll umgås jag helst med mina vänner, grillar, snackar lite skit, och har allmänt chill :)
8. min favoritårstid är sommaren! :)
9. min manliga favortitskådis är channing tatum. han är så jäääävla snygg så man kan inte släppa ögonen från tven när han är där!
10. min kvinnliga favoritartist är rihanna. hon är itne bara snygg, hon sjunger som en gud dessutom!
11. mitt favoritplagg är nog mina jeans som jag köpte i valbo under mellandagsrean :)
12. hmmm... egentligen ingen av dom, men måste jag välja blir det nog keshas, eftersom att jag kan känna igen mig lite ibland i hennes kläder.



13. ingen aning. mina syskons namn kanske, men nu får jag lugna mig ett tag med det :)
14. hmmm.... jag vet inte! men jag hoppas det, för jag trivs jättebra med micke, och skulle inte kunna tänka mig någon annan än just han :)
15. mina favoritämnen är allt som har med handel och göra, dom är roligast tycker jag, för där får vi liksom göra olika projekt och redovisninagar och grejer!
16. det är så skönt att få skriva av sig lite ibland, och dela med sig om vad man gör på dagarna, fast man vet att egentligen, bryr sig ingen :D
17. haha nejdå :D
18. detta är vad jag kallar perkeftion.



19. jag skulle nog inte vilja byta liv med någon, trivs med mitt :)
20. oj! ingen aning!

ida om FRÅGESTUND:
vem är din allra bästa vän? :*
du :*

Ida om FRÅGESTUND:
Är du allergisk mot ngt?
Har du nå husdjur?
Har du nå syskon?
Vilken klass går du i?
När fyller du år?


nej, jag är inte allergisk mot något :)
jag har 2 hundar hos låtsasmamma och pappa, och 2 katter och 1 hund hos mamma.
jag har två bröder och en syster.
jag går första året på gymnasiet.
jag fyller år 3 november :)

sanna om FRÅGESTUND:
favorit chips?
favorit film?
favorit fan?
lika bloggar läser du?
hur bra är ditt liv på en skala 1-10?

ha en bra dag pysan

(iloveyoubtw)

mina favoritchips är dillchips!
min favoritfilm är nog.... the notebook. spelar ingen roll hur många gånger jag kollat på den, grinar lika mycket varje gång. haha!
favorit fan? inte idol då? vet inte ändå :)
jag läser din blogg, idas, marinas, MASSA1
10! :)

love u tooooo!

hananebbaaxelsson om FRÅGESTUND:
Visst, kan väl ställa en fråga. Hur länge har du bloggat? :)

den här bloggen har jag skrivit på i typ 4 år sen hade jag en innan som jag hade bloggat på i typ 2 år, så jag har bloggat i ungefär 6 år :)

micke om FRÅGESTUND:
ditt bästa minne?

vem älskar du mest?

har du en bra pojkvän?

suger ditt liv?

va gillar du att göra?

favorit frukt?

mitt bästa minne är uppsalareggae festival :*
jag älskar min familj och dug mest!
mitt liv suger inte :)
jag gillar att shoppa!
mina favoritfrukt är mango :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback