svar på kommentar

William om FRÅGESTUND:
urgullig blogg!!
vad hade du för betyg när du slutade 9an?
 och berätta lite om dina vänner och pojkvännen och grejer :)

jag hade verkligen inte världens bästa betyg vill jag lova.
har inget betyg i idrott, fysik, biologi, idrott och matte.
så fick gå två veckor på iv innan jag kom in på handel :)
jag har världens underbaraste vänner som alltdi finns där och ställer upp.
och min pojkvän är världens underbaraste, hur snäll som helst, fast vi alla har ju också våra dåliga srunder ;)

louise om FRÅGESTUND:
favorit musik?
låt?

fin blogg föresten

min favortit musik är absolut reggae!
min favoritlåt just nu är väl soul train med alboroise.

Anonym om FRÅGESTUND:
hur många gånger har du haft sex?

jadu, det tänker jag inte gå in på.

olivia om FRÅGESTUND:
vilken skola går du och vilken linje?:-)

jag går på karlfeldtgymnastiet i avesta och går handels- & administrationsprogrammet. :)

madde
om FRÅGESTUND:
berätta om din pojkvän ?
fin blogg föresten

min pojkvän är 19 år och hur snäll som helst. men ibland har han sina stunder då han kanske inte är lika snäll ,haha :D
han är jätterolig att vara med, och han ställer alltid upp. finns ingen bättre än honom :)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback