Hemma igen

Nu är jag hemma igen!
Borta bra men hemma bäst.

Det var så sjukt jävla grymt att få se tarrus riley, morgan heritage, shaggy och alborosie! Det var iallafall dom kag tyckte var bäst på hela festivalen! Tanya stephens var helt okej.
Idag när vi vaknade så var min väska borta, den hade blivit snodd och så hade våra grannar hittat den helt uppriven bakom deras tält så dom var så snälla och lämnade in den :) allt var kvar men det var svinblött! Men jag fick iallafall tillbaks det :)

Jag är svintrött så tänkte sova snart :)
Marina kommer hem imorgon bitti också, och jag är såhär super taggad på att få träffa henne igen så det är helt sjukt! 3 månader utan henne liksom!
Faaaaan så kul det ska bli att träffa henne :D



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback