var ett tag sen

ahah oj, snacka om att man suger på det här med att blogga!

ska nog på bio ikväll med micke, vincent och kanske marina och nå mer :)
niiicepriice!

var i stockholm hela dagen igår med micke och ante, sen käka vi på max och köpte hotwings på donken, haha jävla fetton på hög nivå!
sen på natten så åkte vi ut till greken och johanna för vi skulle hämta jimmy och linda, men blev kvar där i någon timme, så då satt jag och gosa med världens mysigaste mops! aaaah blev helt kär i henne så nu försöker jag få både mamma och pappa att köpa en till mig, tror att svaret blir nej, men man kan ju alltid hoppas, hahaha! :D

nej nu ska jag gå ut och joina michael i soffan, tjingting!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback