frågor & svar

Namn: Ewa My Isabelle Polvi

Ålder: 16

Längd: 1.63 typ

Sko-storlek: 37/38

Född: i södertälje

Bor: avesta

Gör just nu: bloggar, haha :)


Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, sprallig & generös

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir lätt arg över småsaker, blir lätt avundsjuk, sen kommer jag inte på något mer.



Vad är du rädd för: ensamhet, möss och andra små djur

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: mitt hår,

Det roligaste jobbet du haft/har: ingen aning!

Har du körkort och egen bil:
nej, men det kommer ;)

När tar du ditt körkort: förhoppningsvis om 1,5 år! ;)

När grät du senast: kommer inte ihåg,

När skrattade du senast: igår

Vem åkte du bil med sist: micke

Vem åt du mat med sist: micke

Vem sov du hos sist: micke, haha ;)

Vem sov hos dig sist: micke tror jag ;P

Vad var du rädd för när du var liten: att åka hiss och låsa dörren när jag gick på toa

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: frisör :D

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: två :)

Värsta smärtan du råkat ut för: ramlar av cykeln som liten ;)

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: micke, varje dag fast jag inte visar det så bra.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: många saker.

Har du någonsin sportat: har spelat fotboll från 8 års ålder till 15 års ålder.

Någon du ser upp till: ja.

Vad finns alltid i din handväska: vaselin, plånbok


Har du varit utomlands någon gång: ja, i USA 2007 och i Frankrike, Paris 2011 :)

Vilken plats var finast: Båda!

Största stad/städer du varit i: Manhattan


Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej!

Rökt: jag röker.

Snusat: provat.

Druckit: Ja.

Har du piercing eller tatuering: en tatuering på ryggen och en på armen, hade piercing i tungar förut men tagit ur den. funderar på att pierca överläppen?

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: snäll, omtänksam, rolig, längre än mig, bruna ögon, ÄLSAR DET! ska vara riktigt charmig ;)

Finaste komplimang du fått: oj, ingen aning!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: känner man inte lika så är det lätt att någon blir sårad.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: hmmm.... vet inte

Har du någonsin fejkat en orgasm: ja...... inte med min kära pojkvän dock!!!!

Hur många sex-partners har du haft: 3


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad.

Hamburgare eller pizza: pizza!

Kött eller fisk: båda, beror ju liksom på vad för kött och vad för fisk ;)

Hund eller katt: Hund :)

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: båda :D

Vin eller Öl: öl, vin smakar blä, men kanske borde lära mig dricka det någon gång ;P

Charter- eller skidsemester: Charter..

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: Nyheter!

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar!

 



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback