saaaaruuuu

Fullständigt namn: ewa my isabelle polvi
Smeknamn: lillamy, pullan, mysan
Födelsesaga: 3 november 1995
Min bästa pryl: min iPad :')
Mitt bästa minne: har så fruktansvärt många....med sommaren 2009 med ida ♥
Mitt bästa år: 2011
Min bästa dryck: COLA
Min bästa vän: micke & ida ♥
Mina föräldrar: Pekkis & Perran
Mina syskon: Danniella, Mattias & Marcus ♥
Mitt favoritord: fashion, haha!
Min hälsning: olika
Min längd: 1,63
Min hårfärg: ljusbrunt eller något, hah
Min skostorlek: 38
Mina favoritskor: mina svarta med nitar
Mitt favoritplagg: har så många
Min favorit person: micke
Min favorit plats: vid mickes dator med stängd dörr, för då blir det varmt ^^
Mitt favoritland: Svergie
Mitt favoritämne: entreprenör, kom&inf, bransch, för då får jag använda min kära iPad :') HAHAHH
Hur känner man igen dig?: glad och sprallig, typ alltid leggings ;)
Hur var din barndom: BÄST
Har du husdjur?: ja, katten sajko, hunden jessie här hos mamma, och hundarna tom och cherié hos syster :)
Har du en "syster"?: ja
Vad har du på dig just nu?: min wesc tröja, baslinne, underkläder och leggings
Vad gör du?: skriver det här och ska snartgå och duscha
Vad ska du göra idag?: ingen aning
Vem umgås du mest med på fritiden?: micke
Favoritblogg: min ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback