wtf

idag är jag skitförbannad.
du är så jävla falsk, fattar inte hur du står ut med dig själv, äckel

nästa helg åker jag hem till södertälje och spenderar tid med min familj där.
måste komma här ifrån ett tag känner jag, mina händer skriker om att få slåss..
jag bara längtar tills jag sitter på tåget här ifrån!!!
asså jag är inte olycklig här, men jag bara hatar allt pissfolk som bvor här,
det finns inte många som inte beter sig som rövhål. asså avesta. wtf?
vem kom på den här lilla hålan? ingenting är som det ska här.





KOMMENTARER
sanna

du har så sjukt rätt lillamy !

2011-03-13 11:57:09
URL: http://freakkshow.blogg.se/
norea

håller med sanna , och jag tror det är skitbra för dig att åka hem lite<3

det är synd att det är så få som inte är rövhåll :/

2011-03-13 12:39:22
URL: http://noreadis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback