we got to hold on for what we got

hejhej!
är hemma hos mig med timothy, han kanske sover här, vet inte. är inte på världens bästa humör. HAH
men iallafall ;p
skolan var luugnt och så, nalle kom också så man fick kramas lite med honom, hihi :)
imorgon ska jag hitta på något med idis, ingen vet vad vi hittar för kul, det får vi helt enkelt se, ;)

jag är ju lite olaglig så jag sitter och laddar ner alla sons avsnitt, så jag kan inte kolla förns ikväll, de suuuger haaa ;(

har varit "skitsnuskig" hela veckan, mjukis och ser ut som ett as! men jag sover knappt någonting så jag orkar inte hålla på, på morgonen.. men idag ska jag faktiskt locka håret and so on, för det är fredag imorgon, man vet ju aldrig vad som händer som sagt!!! :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback