ett till sextio


1. Hur gammal är du om fem år? 20 och ska fylla 21
2. Vem var den sista du träffade? lillebror
3. Hur lång är du? 165 hihi
4. Vilken var den senaste film du sett? love and other drugs
5. Vem ringde du senast? timothy
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " hemma :p "
7. Vad är dagens planer? packa och städa och fråga micke om han har lust att hitta på något ikväll :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms om det inte är superviktigt
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? för typ 10 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Har du någon gång hittat en katt? haha nej det tror jag nog inte
14. Vilken är din favoritplats? hemma i min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? i slasket
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? stockholm
17. Vad skrämde dig som barn? min storebror AHAH!
18. Vem fick dig att skratta senast? låtsaspappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja hihi
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja hah
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? stumpor
26. Är du social? jo rättså :)
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's brownie
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka utomland och bjuda med några kompisar och shoppa sönder!
29. Tycker du om kinamat? yeah :)
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller cola om det finns
32. Sover du på någon särskild sida? på sidan
33. Kan du spela poker? nej, jag fattar ingenting av det :(
34. Tycker du om att mysa? klart, vem gör inte :D
35. Är du en beroendemänniska? det beror på vad det är
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner, vet en och det är maria
37. Vill du ha barn? ja, men jag vill adoptera :')
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, och ångra ord och meningar i finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? havet. känner mig så instängd i en pool och man vet aldrig om någon har kissat i den
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, men det blir aldrig av x)
42. Äger du dyra smycken? det har jag ingen aning om
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en makaron
45. Vem är den roligaste människan du känner? det är nog mig själv. för jag garvar alltid åt mig själv för jag är sååå jävla sjuk x)
46. Välj ett ärr på din kropp? på min handled
47. Vad har du för ringsignal? ravers in the UK
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja det tror jag
49. Flirtar du mycket? haha hela tiden ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? ute vid vår sommarstuga
51. Kan du byta olja på bilen? klart, säg något jag inte kan ;) HAHAH
52. Har du fått fortkörningsböter? japp, varje gång ag går ner för månsbo ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? u tell me
54. Läser du dagstidningen? ibland kan det hända, ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? najnaj
56. Dansar du i bilen? nej, men däremot sjunger jag
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kortfattning av en film
59. När var du i kyrkan senast? i december
60. Hur många tjejer och killar kan du lita på till 100%? tre killar och fyra tjejer, pappa, micke, mike & låtsasmamma, syster, ida och natalie bergvall ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback