tell me

jag undrar vad jag ska göra... ?
ska jag gå ner på stan? är det värt de?
eller ska jag bara sitta hemma och inte göra ett piss? hmmm. jadu..

jag sitter här och klurar på vad jag ska skriva om..
jag gör ju inte så mycket i min vardag, sitter hemma, går ut med kompisar, sitter hemma, går ut med kompisar.
hur kul är det att läsa om det dag in och dag ut?

jag kan ju börja med
* lite mer av dagens outfit och facelook
* lägga ut vad jag har köpt
* listor på "min dag"
* film - och musiktips

vad tycker ni?
skulle bli jätteglad om ni kommenterade!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback