svar på frågestunden

sanna - varför är du så himla bra?
hur många har du legat med ?
vem är du kär i ?
varför är din kompis sanna så grym?
svar: för att jag är född till det ;)
jag har legat med 2 stycken
jag är inte kär i någon :)
du är grym för att du också föddes till det ;)

norea - vem är din as coola vän Norea ?
och hur träffades ni ?
;D
svar: hon är en tjej från min klass och jag träffade henne när jag började 7an :)

norea - varför är du så knäpp ?:D
nästan samma liga som jag 8D höhöhö
iLu :*
svar: jag vet inte, det är nog min personlighet!

emelie - varför är du mkt coalare än många andra ? ;)
vem är din allra bästavän om du ba får välja en? (; <3

svar: asså det är svårt att svara på, jag är bara sååå mycket coolare ;)
hmm... det är nog micke bivesjö :)

ditt största fan - vilken tid måste du gå upp på en vardag för att fixa dig?
svar: på skoldagar går jag upp kvart eller tjugo över sju, och på helger går jag upp när jag vill och fixar mig

ditt största fan - öl eller sprit?

svar: öl

ditt största fan - singel eller upptagen?
svar: asså det är jävligt skönt att vara singel men samtidigt så är det skönt att vara upptagen, så jag vet inte riktigt

ditt största fan - vilket team jacob eller edward?
svar: hmm... edward tror jag nog

ditt största fan - ute kväll eller hemma kväll med bästa vänner? och vilka vänner skulle det vara ?
svar: utekväll faktiskt. det skulle nog bli micke and that crew för dom e niiice ;)

ditt största fan - trivs du som redhead?
svar: känns soft som baah faen!

ditt största fan - är du kär i någon?
svar: nej det är jag inte

ditt största fan - vilket är ditt favorit plagg i din garderob?

svar: jag vet faktiskt inte... det är nog alla mina leggings :$

norea - vad är det konstigaste du gjor? 8D
svar: åkt till hofors hem till en cpskadad...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback