sååååhär glad är jag hihihihihihihihihihihihihihihi

den här kvällen har vart toppen. mc-gubben var grym och är lätt min nya "låtsasfarsa" fan! :D
jag sa ju till han att jag ville gå på sweden rock, och om jag skulle göra de själv så skulle han och hans "grabbar" hålla koll på mig. hans "grabbar" innebär dom i HA och så.. fett me coolt bah!!!! :D
men slutdrömt om sweden rock, jag kommer ändå inte komma dit, kolla på ozzy och hare så jävla grymt!!!
istället får jag nöja mig med P&L men de är inte helt fel det heller!
håkan, ziggy marley, volbeat, kapten röd, petter, kings of leon, maskinen, journey, mimikry m.m!!!
men de blir ju fiifaan fett me nice de me! :D
men nu ska jag slå på en film och drömma mig bort lite.. godnatt! :)


KOMMENTARER
ida

jo my.. jag tänkte pierca näsan först, men sen ångrade ja mig för typ 1½ vecka sen kanske.. och tycker int att jag skulle passa i det :)

2011-03-05 08:25:37
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback