nervöööös

imorgon ska jag klippa mig... och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.
tror jag ska klippa upp det och få till en riktig frisyr.. jag är nervös..som faan..
jag hatar att klippa mig! det är som att förberdeda att ta livet av sig om det inte blir som jag tänkt mig.
jag hatar när det blir fult. då vill jag inte ens gå ut.
låt det bli snyggt! låt mig vara nöjd den här gången!
jag har blivit nöjd en enda gång när jag klippt mig, och snälla gode gud, låt det bli bra den här gången också!!!

efter frissan ska jag iallafall hem och färga håret :)


typ 2-3 år sen när alvas mamma precis hade klippt mig och jag ÄLSKADE det,
det var supersnyggt :') saknar dig gull


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback