kuuung

tjena nu har jag precis kommit hem!
trog som sagt ner på stan med eve, mötte upp micke och drog en latte, sen bjöd eve mig på lite mat sen drog vi till willys och köpte 1,5 kg godis, gött!
drog hem till eve och kolla på första säsongen av solsidan, haha grymt!
asså tänk att ha en granne som ove sundberg...? fan jag skulle få dampanfall och hoppa på honom och be han hålla käften. jääävla drygjävel.
men dagen med micke och eve har varit jättemysig, ännu mysigare när micke putta ner mig i snön jag och fick snö innanför bhn, ååhå bajsapa! x)
kallt var det men jag överlevde :D

btw vad tycker ni om mitt hår?! ser det bra ut eller måste jag färga brunt igen? haha :D







KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback