kristendomen

för att få G i kristendomen så måste jag kunna

*bibeln
*gamla testamentet
*nya testamentet
*jesus
*jungfru maria
*lärjungar
*apostlar
*"gyllene regeln"
*katolska kyrkan
*ortodoxa kyrkan
*korstågen
*påven
*patriarken
*protestantiska kyrkan
*reformationen
*martin luther
*jean calvin
*frälsning
*frikyrka
*svenska kyrkan / statskyrkan
och jag har bara kommit till katolska kyrkan. jag är heeeeeeelt slut. jag orkar verkligen inte mer.
har setat så konstigt så jag fått ont i ryggen. jag hatar att plugga, jag får seriöst damp när jag inte orkar eller kan.
jag kan ställa mig och skrika och gråta för att jag blir så arg.
det  har jag precis gjort. jag orkar inte men morsan fattar inte det :) är väl bara att fortsätta tills hela mitt rum ser ut som en bomb... det gör det redan men lite till.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG jag blir! jävla äckliga snusk kristendom som ska vara så äckligt jobbig.
nej jag skulle kunna sitta här hela kvällen och skriva om hur arg jag är, men nu ska jag sluta med det så ni inte blir för uttråkade för att jag är en arg cheeey.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback