sleep

blir lite chockad över att jag är vaken just nu. jag som brukar lägga mig runt 22-23, och nu är klockan redan 01:26, tiden går fort när man har tråkigt också faktiskt! :)
har fipplat om lite med bloggen som ni kanske ser, och så har jag bara kollat runt lite överallt. så nu tänkte jag hoppa ner under täcket och vänta in john blund som kommer och nattar mig. det är inte illa! :)

blir inget södertälje imorgon för mamma blev ju sjuk nu också... så spenderar helgen hemma hos älskling istället. och då får jag äntligen sova bredvid honom! :D har ju nästan gått en hel vecka sen jag gjorde det sist ju.. :)

nej, nattinatti!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback