skit grejer ;)

tjatjatja!
har tagit mitt första dopp för året idag, i nävden. svinkallt fast ändå inte, hihi

och jag måste sova själv idag, för min älskling ska upp klockan 5 och jobba imorgon bitti.
känns lite tomt här hemma :(
imorgon blir det att glida ner till alina på kvällen för att umgås lite med klassen och ha lite kul sså här på slutet, niice :)
det börjar bli lite dåligt med bilder här känner jag, men det är för att min bärbara dator är ur funktion och min kamera är sönder, eller inte sönder men de e fel på den, skit grejer... hehehe :)

nej nu ska jag gå ner och leta på något gott och stoppa i munnen.
puss på er ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback