hot hot hot

fan vilken härlig dag de har vart!
mycket skratt och bad med mina favoriter! :)
men fan va kallt det är i älven! de är som att man får värsta chocken när man hoppar i, burr burr...
färg har man fått iallafall, bränt mig på ena låret, ser skitsnyggt ut fast ändå inte, haha :D

imorgon är det 9ornas lekar, tagga förfan! och sen mot kvällen blir det middag med 9orna och lärare, de blir bra de där de :)
och på fredag är det skolavslutning, jeeeesus va fort de går!

och grattis till min kusin som tog studenten idag! :D

nej nu ska jag ner och käka något.
tjing!!!


saknar den snygga färgen på håret lite grann ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback