fullt upp

älskling har åkt och jobbat och jag.... jag ska kolla på school of rock och paranormal activity 2, sen får vi se vad jag hittar på! :)
vart på stan med lillebror har vi vart. han har lekt av sig i karlberg och så har vi ätit mjukglass och gått i butiker.
sen käkade vi lite jordgubbar medans vi väntade på mamma och självklart så glömde jag mina nycklar på gräsmattan... smart brud! inte direkt....
nästa helg är det ju midsommar, då drar jag med micke ut till mammas moster och umgås med hela tjocka släkten, sen helgen efter det åker vi till pappa! :)
fulltbokade helger vill jag lova :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback