smoke it



helllluuuuuu!
jag håller på att städa i mitt rum och i min garderob, viker ihop kläderna så fint så fint :)
när jag är klar med detta ska jag ta mig en dusch sen möta upp min älskling. köpa cigg ska jag också göra!
var ute hos min moster igår i sala. dom har köpt ett hus där. så jag och brorsan skulle gå ut med deras hund, så hittade jag 400 spänn! snacka om att man fick värsta kicken. 400 som bara ligger där ;) hehe.

nej det här har jag inte tid med, micke blir nog ltie sur när han ser att jag har gjort ett inlägg fast jag skulle skynda mig, hehe ;)
puss på er!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback