AJ

ajajaj!
fick precis en superskööön mensvärk! ironi!!!!!!!!!!!
fuck va ont det gör! vill bara försvinna från världen och komma tillbaks när den slutat......... uuuuuhhhh.
men tur att den kom nu istället för när vi åker till uppsala, men den slutar precis när vi åker till uppsala, men struntsamma. bara jag inte har mens när jag är där för då blir jag arrrg!
åh det gör ju förjävla ont alltså. kan inte beskriva känslan typ, som att någon stryper åt med ett skärp tills skärpet spricker!! uuuuuuuuuuuh!
aj! nu ska jag ner och ta en cigg för att lätta på känslan lite!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback