säg något jag inte orkar?

100 Frågor - Orkar du?

Testet börjar: 15.54

1. Fullständigt namn? - ewa my isabelle polvi
2. Ålder? - 15 år, 3 månader, 1 vecka och två dagar
3. Vart bor du? - skogsbo
4. Färg på ditt hus? - grått och typ ljusrött hos mamma, gult hos pappa
5. Hus eller lägenhet? - lägenhet
6. Klass? - 9a
7. Vilket år tar du studenten? - när jag har klarat skolan :)
8. När gick du upp i morse? - 11 typ
9. När ska du sova? - inatt nån gång
10. Vad har du ätit idag? - mackor och friterad kyckling
11. Dagens klädsel? - underkläder, strumpbyxor, svartbaslinne och en tröja som ag fick av sanna
12. Dagens smink? - vanliga
13. Dagens roligaste? - mamma, haha!


Socialt:
14. Har du många vänner?
man kan aldrig ha för många

15. Har du ovänner? - hmm... nej jag tror inte de?
16. Vem chattade du med senast? - peter
17. Har du pojk-/flickvän? - naj
18. Vem pratade du med sist? - nathalie
19. Vem fick du senast sms ifrån? - sanna

Favorit:
20. Film?
- dear john, hih :')
21. Låt? - mååånga
22. Mat? - tacos är det nog
23. Dryck? - cola
24. Färg? - iingen aning
25. Stad? - stockholm
26. Land - usa
27. Ämne i skolan? - hmm... engelska tror jag nog
28. Människa? - nathalie bergvall & mike hyytiäinen


Senaste:
29. Gången du shoppade?
- förregår :)
30. Gången du bakade? - hmm.. jag vet inte dööh
34. Personen du kramade? - nathalie
35. Gången du pussade någon? - nån vecka sen
36. Personen du dampade på? -  lillebror
37. Personen du bråkade med? - ida
38. Personen du blev ovän med? - ida
39. Gången du fick skrattattack? - igår haha!
40. Personen du snackade i tel med? - nathalie
41. Gången du grät ? - förra veckan
43. Personen du sa snygg till - jag vet inte

Antingen eller:
44. Svart eller vitt?
- svart
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - överallt och ingenstans
47. Tvspel eller datorspel? - tvspel hihi
48. Singel eller upptagen? - beror på
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
52. Blont eller svart hår? - brunt haha!!
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blågråa
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? - cola
56. Pizza eller kebab? - pizza
57. Randigt eller prickigt? - randigt
59. Älska eller bli älskad? - båda
61. Vänner eller familj? - båda

Antal:
62. Personer du älskar?
- ett antal
63. Personer du hatar? - en....
64. Glassar du ätit på en dag? - vet inte, har inte precis räknat
65. Gånger du haft minnesluckor? - 1 gång
66. Gånger du varit hög? - inga
67. Personer du saknar just nu? - några stycken
68. Gånger ditt hjärta brustit? - joruuu

Vem:
69. Kommer du inte överens med?
- min morbror
70. Vill du kyssa nu? -
71. Ska du träffa imorgon? - norea, nathalie, sanna min familj och kanske timothy :)
72. Sjöng du senast för? - sanna, nathalie, mamma, timo & marcus, och alla andra som gick utanför mig igr kväll hahaa
73. Skickade du senast gb till i pea? - har inte haft pea
74. Spelade du tvspel med senast? - mamma
75. Vill du ta med på resa nu? - my girls :)
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dig
77. Förtjänar att dö? - han
78. Är söt? - du
79. Vill du sova jämsides med i natt? - dig

Vad:
80. Gör dig glad?
- mycket
81. Gör dig ledsen? - att tänka på allt som är dåligt..
82. Vill du helst göra nu? - dampa loss!
83. Önskar du att du slapp göra? - sååå mycket
84. Vill du ha nu? - sommar
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? alldelses för mycket!!
86. Längtar du till? - sommarlovet
87. Tycker du om dina betyg? - åååhnej
88. Ångrar du i ditt liv? - såå himla mycket
89. Är det bästa som hänt dig? - jag vet inte riktigt

Vad tycker du om?
90. Rökare?
- röker själv, så bryr mig inte
91. Bråk? - det beror nog helt på vad det handlar om
92. Killar? - ska man tycka något speciellt om dom eller? dom är helt okej på sina egna vis :D
93. Tjejer? - jag är inte lesbisk. men vi tjejer är ett gäng divor.
94. Skola? booooring

95. Framtid? -  min framtid kommer bli kuuung. kag kommer vara rik osv. jag komemr inte bo i sverige iallafall :)

Övrigt:

96. Är du kär? - naej :)
97. Hur lång är du? - typ 1.65
98. Första tanken när du vaknade?
- undra va klockan är nu då...
99. Sista tanken när du somnade? - jadu
100. Hur mycket är klockan nu? - 16.19


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback