no no no

gick ut för en liten sutnd sen, och herregud va ljus det va! :o
jag har vant mig vid mitt mörka rum så det blev en liten chock att gå ut hehe ;)
har vart en nörd och laddat ner alla bring it on filmer så det är det jag gör när jag är hemma, kollar på film hihi.
men eftersom att jag har prov imorgon i hemkunskap så ska jag leta på min hemkunskapsbok här hemma och plugga, för jag tänker fan inte faila! no no no!
och eftersom att mitt rum ser ut som ett bomb nedslag så ska jag plocka lite här inne också.
och så ska jag nog springa iväg till tempo och köpa mig något gott som jag kommer förtjäna sen när jag är klar :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback