new haircolour

ja igår var det så satt sanna skulle blondera mitt hår lite så det blev enklare att färga det rött...
hahah ja det gick ju inte som vi tänkt oss. jag var tvungen att snagga mig...
så jag tänker absolut inte gå ut nu...
hahah nej då jag bara driver! :D
men mitt hår är gult, orange, brunt OCH rött, hahahaha det är skitfult!
och skitslitet! xd

hha just nu sitter jag på toa och ska snart gå här ifrån, jag hade full täckning med internet här inne så de va nice! :D
sen kommer nog sanna hit osv. vet inte vad som händer idag, det får vi la se! ;)



HAHAHAHAHAHAHAH!!!! :'D


KOMMENTARER
ida

du har blivit skit dålig på att blogga ;((((

2011-02-28 07:38:16
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback