miss secret agent 2

sitter just nu och kollar på film med mamma, efter den ska jag gå upp och kolla på mig mama's house och sova lite för jag hatar min dator och jag vill ha en ny. den är så seg och internet funkar inte på den typ.
kan ju bero på att jag har haft av internetprylen också men iallafall..... åh jag blir lite sur på mig själv.
varför kan jag inte vara rädd om någonting xD
jag är nog en sån där tjej som för med mig otur, HAHA ;) passa dig
nej nu började filmen igen så ska återgå till att slänga mig ner i soffan och bara softa, byebye ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback