it's hard to be strong, cause i'm missing you so much



jag önskar bara att du var här nere med oss...
jag vill ha tillbaks mitt normala liv, där du fanns med i bilden.
jag gick under när du försvann, men jag vågar inte visa så mycket.
jag mår hur dåligt som helst och det försvinner aldrig..
du kommer alltid leva kvar i mig, men det enda jag har nu är massa
bilder och minnen... jag vill ha hela dig här..
det finns bara ett stort tomt hål kvar, allt är tomt, jag är tom..
jag hoppas att du har det bra där du är nu och att vi ses igen när det
är min tur att försvinna... jag älskar dig simpan, du är min hjälte


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback