förlåt, sanna och nathalie förlåt hahaha

halloj!
ligger i sängen just nu och ska snart kolla på film och tjocka mig med lite godis som sanna har köpt till mig. ihiih
blev en sväng ner på stan efter skolan med sanna och hon köpte två tröjor. sen tog vi bussen till pickabo och köpte godis, sen hem.
jag var duktig och laga mat åt hela min familj, men det blev så starkt så de va inge gott >.<
imorgon ska jag iallafall ta mig ner på stan igen och hämta ut mina mini-piller så jag är förbered för min mens, HAHA!!!!
men nu ska jag blåsa håret sen kika på film
förlåt för dåligt uppdaterande idag, jag ska bättra mig sanna och nathalie!

godnattten :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback